Telefoniczny Punkt Porad dla dolnośląskich seniorów!
Telefoniczny Punkt Porad Prawnych dla dolnośląskich seniorów pozwala przede wszystkim:
zapewnić możliwość uzyskania porady prawnej osobom starszym, które nie mają do kogo zwrócić się o pomoc, a także seniorom, którzy nie mają wystarczających środków, aby opłacić koszty porady prawnej;
wspierać osoby zamieszkujące tereny wiejskie, gdzie takiej pomocy często nie są w stanie uzyskać z powodu braku dostępności, a także problemów transportowych związanych z przemieszczaniem się do punktów oferujących taką pomoc;
dbać o osoby, które z powodu chorób i innych dolegliwości mają utrudnioną możliwość poruszania się, a potrzebują pomocy prawnej.
Tym samym dążymy do tego, żeby:
- podnieść świadomość prawną seniorów,
- zwiększyć poziom poczucia bezpieczeństwa osób starszych,
- zmniejszyć skalę procederu oszustw wobec osób w podeszłym wieku,
- zwiększyć poczucie ,,zaopiekowania” wśród seniorów.
Wystarczy zadzwonić pod numer 573 845 562 a po odsłuchaniu komunikatu wcisnąć cyfrę ,,1″.
Z Telefonicznego Punktu Porad Prawnych mogą skorzystać osoby, które ukończyły 60. rok życia i zamieszkują teren województwa dolnośląskiego.
Dyżury odbywają się w poniedziałki i środy, w godz. 14:00 – 18:00
Dofinansowano ze środków budżetu samorządu województwa dolnośląskiego www.dolnyslask.pl
_______________________________________
© 2024 Gmina Nowogrodziec. Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały zawarte na tej stronie mogą być kopiowane i rozpowszechniane wyłącznie w całości, bez modyfikacji.
Linktree: https://linktr.ee/nowogrodziec_pl
Na skróty
- Budżet
- Sesje i Komisje Rady Miejskiej
- Mapa Gminy
- Podatki i opłaty lokalne
- Zgłoszenie awarii oświetlenia ulicznego
- Ochrona danych osobowych
- Odpady komunalne
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Nieodpłatne poradnictwo obywatelskie
- E-dziennik
- E-usługi
- Zgłaszanie nieprawidłowości / ochrona sygnalistów
- Dofinansowanie dla pracodawców
- Profilaktyka uzależnień
- Komunikaty zarządzania kryzysowego